пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

ОСТАННІЙ ЕТАП КОНКУРСУ "ВЧИТЕЛЬ РОКУ"

    На протязі цього тижня, а саме 9, 10 та 12 лютого в школах м.Чернівці нами, конкурсантами було проведено уроки в різних класах та на різні теми. Так як уроки ми вже не мали змоги бачити, то я опишу про свій урок, викладу всі протоколи оцінювання та висловлю декілька думок з цього приводу.
   Отже, 11 лютого, після церемонії відкриття Року англійської мови в Чернівецькій області я і ще двоє конкурсантів пішли на жеребкування до інституту післядипломної освіти. Жеребкування відбувалося о 4 годині. Я витягнула 8 клас тему "Мас медіа" та пішла у школу №2 ознайомитися з приміщенням та технічним забезпеченням. Відразу хочу зауважити, що в школі нас гостинно зустріла директор школи та вчителі англійської мови. Все, що потрібно з техніки, нам любязно було надано. Підручник Карпюк не особливо мене потішив, але -що обрала, те й мала.
    Дуже добре, коли у важку хвилину тебе підтримують друзі. У процесі підготовки до уроку мені значну підтримку надали мої дві подруги (за сумісництвом - заступники директора) Лазорик Валентина Георгіївна та Андріцька Ніна Василівна. Вони не вчителі англійської мови, але вони мені різали роздатковий матеріал, годували мене  і поїли кавою і фактично не спали разом зі мною, підтримуючи мій "моральний дух".
    Отже, в цілому, не спавши на протязі 29 годин я о 8 ранку прибула до школи, розіклала матеріали та о 9.00 провела свій урок. Учні молодці, гарно працювали в межах моїх завдань. Я особисто задоволена. Ось фото з уроку.
Результат практичного застосування нових вивчених слів

Учні переглядають відео

Максим розповідає про переваги читання газети

Члени журі Тоака Ю та Заяц В.


Щиро дякую учням 8 класу школи №2 Жені, Максу, Вові, Саші, Владу та дівчаткам Ані, Саші, Віталіні, Насті, Юлі, Оленці, Ірі та трьом Катям за участь в уроці.

     Тепер протоколи за всі інши етапи та загальний підсумок.
Отже, фахове тестування на компютері.

  Стосовно цього тестування можу сказати одне - машина є машина (маю на увазі компютер), у неї немає ні симпатій ні антипатій. Тому і претензій у мене до неї немає.
  
Наступний протокол за проекти. Свою думку стосовно проектів я описувала на сторінці про проекти. ЧИТАТИ ТУТ


Протоколи за майстер-клас. Детальніше описано на сторінці про майстер-клас. ЧИТАТИ ТУТ

От вам і результат того, куди мене привела "своя думка".

    Результати уроку зіграли для деяких учасників вирішальну роль у боротьбі за призові місця. 


Щиро дякую Світлані Михайлівні та Ірині Михайлівні за високу оцінку. І питання до пані Подарунок: як видно з протоколу мій урок був для неї най-най-найгірший- це дуже помітно. І це при тому, що Марина Миколаївна сама є звичайною вчителькою, і , мабуть, знає, який це труд підготувати урок за одну ніч. Напрошується моя субєктивна думка, що такі бали були виставлені спеціально для того, щоб конкурсантка з її району мала змогу вийти вперед. (На даний момент за загальними підсумками я відстаю від цієї конкурсантки на 1,1 бала. 



Тут презензій не маю. Самоаналіз був короткий без розсусолювання. Теж дякую пані Подарунок і ще раз бачу підтвердження того, що завдяки їй я добре відсунулася назад.

  В загальному, знову ж таки, нікого не ображаючи, а лише роблячи висновки за протоколами і виставленими оцінками чітко прослідковується тенденція виставлення членів журі з районів  свідомо завишених оцінок вчителям зі своїх же ж районів. І така тенденція не тільки серед членів журі у нашій номінації, а й в інших теж. Може це і добре, бо так вчителі підтримують своїх з району, але не треба "топити" інших.
     Відмінність між членами журі з англійської мови та членами журі з інших предметів в тому, що вони "скупі" на оцінки взагалі. Я дослідила протоколи з інших предметів і зробила висновок, що у інших номінаціях - по перше -  бали ставилися вищі усім вчителям як за проекти так і за майстер-клас, по друге - не прослідковувався такий величезний розрив між балами.
   Погодьтеся, що психологічно легше "зазнавати поразки" з відривом у 1; 1,5; 2; 3 бали аніж з відривом у 13-14 балів, як це було з блогами.
  Про блоги буде окремо написано дослідження день-два пізніше. Бо, виявляється, є такі блоги, які у нас високо оцінені, але ні я, ні мої колеги-конкурсанти за допомогою "дяді Гугла" ніяк не можемо знайти їх в мережі взагалі.

Загальна таблиця результатів:

Максимум:                                40           20          30              40           60         10               200

За що образливо мені на цьому конкурсі:
1. Відчуття своєї "ущербності" у порівнянні з іншими вчителями свого району - всі отримають ІІІ місце крім мене. Плюс - це те, що все-таки в районі мене мої колеги поважають.
  2. Дежа вю, яке було 12 років тому - в області нічого, а в американців - півфінал програми ТЕА та виграний компютер. Тепер знову - в області нічого, а від британців - участь в програмі "Вчителі - агенти змін".

Висновок - потрібно приймати участь в конкурсах, які організовують "чужі" люди, де немає ні друзів - ні колег. Ні, я не засуджую дружбу, але все-таки безпристрасні члени журі - такі як з університету, наприклад,  заслуговують у мене більшого авторитету.

Не втрачаю оптимізму.


Чекаю коментарів. І на черзі -грунтовна характеристика блогів за критеріями....

P.S. Через півроку американці обрали мене у складі 4 представників України для стажування в Америці за програмою ТЕА (от вам і чужі конкурси)

1 коментар: