четвер, 25 лютого 2016 р.

ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ. СЕРЕДА.

Сьогоднішній день розпочався, як завжди, зі звіту. Аліна зачитала звіт за попередній день. 
     Розминка була знову по-своєму цікавою. Мовчанка. Учасники стають в коло та слухають твердження і виконують інструкції - якщо ти згідний з твердженням - крок у коло та назад,  якщо ні - стоїш на місці. 
     Далі ми обговорили мету такої розминки для учнів - розвивати навички аудіювання, бути уважними, налаштувати клас на роботу. Лена поділилася, як вона таку вправу робить зі своїми учнями - а саме - учні рухають не тільки в коло та назад, а. наприклад - виконують інші рухи - ідуть до вікна, до дверей, сідають на підлогу, піднімають руку і т.д.
     

Далі  за розрізаними пазлами ми знайшли свого партнера та працювали над планом уроку, який складено звичайним вчителем. Завданням було проаналізувати план згідно структури та вияснити, які компоненти відсутні. ми вияснили, що відсутній class profile - тобто, ми не знаємо,  для якого віку цей урок , відсутні anticipated problems та outcomes. Не повністб сказано матеріали та ресурси, немає визначено timing  та interactive patterns. Також ми разом  обговорили, якими могли би  бути результати уроку. І це важливо, спочатку визначити outcomes, а потім вже планувати сам урок згідно них. 


 І невеличка дискусія про те, чи повинен бути такий елемент уроку як reading in chain ш яка його доцільність.

Далі Олеся почала знайомити нас з таксономією Блума. Деякі вчителі просто чули про це, деякі знають про це глибше, а деякі і не чули про таке. Але  не біда - на сьогоднішньому занятті ми прошли цю таксономію вздовж і впоперек, опрацювали її з різних ракурсів. І йдемо додому дуже-дуже компетентні, як навіть мету уроку написати згідно цієї таксономії.
    



Спочатку коротко хто такий Блум. 

У відео ви змогли побачити поділ на групи за цукерками і завдання, яке  було дуже цікавим - одна група складала запитання до фотографії. Інша група повинна була передбачити питання та записати вже готові відповіді. 


По завершенню роботи одна група задавала свої питання, інша підбирала відповідь на ці питання. Виявилося, що більшість питань та відповідей знайшлися. Це означає, що питання було складено передбачувані, а попросту, прості. Хоча я знаю приклад, коли ми робили таке завдання на конкурсі вчитель року - виявилося навпаки, група, яка складала запитання була настільки креативною, що в іншої групи (там де була я) не знайшлося майже відповідей. хіба одна.
   За своїм типом запитання мали би розвивати HOTs - high order  thinking skills, хоча є і прості запитання , але вони розвивають LOTs  -low order thinking skills.Наші ж запитання ми розподілили за групами . Мета цього актівіті - проаналізувати. які запитання ми, як вчителі повинні ставити учням, щоб заставити учня думати.








Далі ми познайомилися з cogs, або етапами , які повинні логічно і послідовно бути  застосовані на уроці, для того, щоб привести до кінцевого результату - а саме - творчості і креативності учнів. Це етапи запамятовування матеріалу,його розуміння, застосування, аналізу, оцінки  і аж тоді - творчості.
Потім ми у групах працювали над тим, щою заповнити таблицю таксономії Блума згідно цих етапів - одна група - розімістити дієслова, які ми вживаємо при написанні мети уроку, інша - матеріали і ситуації, які використовуютьс яна уроці, третя - потенційні види діяльності для кожного етапу, і четверта - зразки запитань, які вчитель може використати на кожному етапі.







 Потім всі разом заповнили одну таблицю та повішали її на стіну для подальшої роботи.


Потім ми ще раз проаналізували той же ж план уроку з точки зору присутності всіх етапів згідно ТБ (таксономії Блума) та спробували його вдосконалити, використавши ті етапи, які відсутні наразі, запропонувавши їх.










Далі ми працювали з автентичними підручниками, а саме - обрали книжку, вид діяльності та  складали outcomes згідно до ТБ.


Друга частина дня розпочалася з утворення нових груп згідно shapes. Завдання для групи було розікласти зразок результату та I can statement згідно до етапів ТБ.






І далі була творча робота в інших групах (згідно кольору)  розробити таке ж завдання в межах однієї теми уроку. Одна група обрала тему Shopping, інша Music, третя - Environmental protection, і четверта - Hobbies






















Далі ми обговорили про те, що вдалося, що ні та обговорили один пункт у останній роботі.

Потім у нас була перерва, протягом якої  ми трошки відпочили. У Олесі на сторінці у ФБ є наші "танці", так сказати.

І останнє, знову велике творче завдання - це робота у групах знову ж таки з автентичними підручниками, розробка плану уроку, де ми повинні використати максимально вивчені етапи, пояснити свій вибір та продемонстувати уривки з цього уроку. ось, що у нас вийшло.

Тут Лена ділиться досвідом...

Уроки наступних груп... Відразу попереджую - не памятаю, хто саме це знімав - але кінець погано знято...





Ще раз Олесіне пояснення....



І наш feedback...

Немає коментарів:

Дописати коментар