Сьогодні день розпочався з warming activity, яке мені дуже сподобалося. Спочатку Олеся попросила нас заплющити очі та подумати про своє хобі або favourite pastime. Потім всі учасники стали в коло і провели таку гру: Олеся назвала своє імя, хобі, та показала його рухами: Olesia, cooking... Наступний учасник повинен повторити і показати все сказане попереднім учасником та за зразком додати своє. Останній учасник називає імена та хобі та показує рухи усіх учасників.
У аудиторії на трьох стінах були помітки - Agree, Disagree, Not sure. Далі ми зачитували різні твердження стосовно teaching, групувалися біля тієї помітки, яка відповідала нашим думкам - згодні чи не згодні чи вагаємося, - обговорювали ці твердження та захищали свою думку.
Наступним етапом роботи було знайомство з Teacher's iceberg. Ми працювали у четвірках. Нам було дано ряд тверджень, які ми повинні були розікласти внизу цього айсберга, наверху та посередині. Потім ми порівняли наші "айсберги" з ключем та обговорили відмінності. Для чого нам це потрібно знати? Для того, щоб ми бачили мету та ціль нашої роботи, культурне та суспільне оточення, та крок за кроком знали як цієї мети досягнути.
У аудиторії на трьох стінах були помітки - Agree, Disagree, Not sure. Далі ми зачитували різні твердження стосовно teaching, групувалися біля тієї помітки, яка відповідала нашим думкам - згодні чи не згодні чи вагаємося, - обговорювали ці твердження та захищали свою думку.
Наступним етапом роботи було знайомство з Teacher's iceberg. Ми працювали у четвірках. Нам було дано ряд тверджень, які ми повинні були розікласти внизу цього айсберга, наверху та посередині. Потім ми порівняли наші "айсберги" з ключем та обговорили відмінності. Для чого нам це потрібно знати? Для того, щоб ми бачили мету та ціль нашої роботи, культурне та суспільне оточення, та крок за кроком знали як цієї мети досягнути.
Першу частину дня ми працювали з практичними посібниками. Одним із завдань, яке ми виконували - це завдання пригадати свого найкращого та найгіршого вчителя та пояснити. Прослухавши досвід кожного учасника (чи то позитивний, чи то негативний), у групах знову ми приступили до завдання - написати риси найкращого та найгіршого вчителя з точки зору його вмінь, знань та відношення до учня. Далі кожна група презентувала свою роботу.
Хочу відмітити, що на протязі дня з нами було використано багато різних способів для групування - це і за цукерками, і за пакетиками чаю, за кольорами, за shapes, за картками зі звірами, за розрізаними пазлами та ін.
Далі ми в групах обговорили якості вмотивованого учня. Потім учасник з кожної групи знайшов собі пару з іншої групи, обговорили в парах і потім всі разом цілою групою та визначили спільне.
Обговорення в парах.
Discussion in pairs
У нас виникло питання стосовно різниці між cooperation and collaboration. Олеся дуже наглядно пояснила нам цю різницю. Кооперейшн - це коли є одна мета і багато людей, які працюють для досягнення цієї мети різними засобами, мають різні ідеї. А колаборейшн - це коли всі працюють в одному напрямку для досягнення поставленої цілі. Тобто, вона однозначно буде досягнута.
Наступним видом діяльності було у малих групах подати ідеї стосовно способів створення позитивної атмосфери у класі. Пропонувалися наступні: share group history, use secret words, give examples of success, have group competition, give the second chance...
Також по ходу виконання цього activity було подано багато цікавих ідей як, наприклад, стосовно третьої особи однини у граматиці. Лена М. використовує для нагадування закінчення s "долоню" з цим закінченням на паличці і завжди піднімає її, коли учень робить помилку, не виправляючи учня, а нагадуючи йому та даючи можливість самостійно виправити помилку. Андрій розповів цікаву історію про закінчення у вигляді статуетки, яка передавалася тому учню, який зробив помилку. Зате він був дуже уважний до відповідей інших учнів, та , зачувши ту ж помилку передавав її наступному учню. Іванка запропонувала слова, важкі для вимови, вживати як пароль для того, щоб потрапити у клас.
На фото ви бачите наші саквояжики з очікуваннями.
Role-play
Одним із найцікавіших практичних завдань була рольова гра. У трійках ми повинні були розіграти дану нам ситуацію у ролі вчителя та учнів.
Розігравши ситуації ми обговорили, які стратегії були тут використані.
Далі ми переглянули короткий фільм "2=2=5" та висловили свою думку про побачене.
Особисто я не люблю дивитися фільми такого типу, навіть короткі. Тут показано насилля над розумом. Проте, водночас тут показано і те, що є люди. які мають свою думку, хоча і страждають через те, що її висловили.
Також одним із практичних завдань першої половини дня було у групах обрати собі підручник, вибрати актівіті та презентувати його у найбільш motivating way.
У другій половині дня ми глибше дізналися про те, що таке reward а що таке punishment та обговорили різні ситуації з прикладами заохочення або покарання та дійшли згоди, що навіть тестування у деяких випадках може із покарання перетворитися у заохочення.
Наступним завданням було зробити рейтинг мотиваційних факторів для учнів від найсильнішого фактора до найслабшого. Ми порівняли свй рейтинг між групами та визначили, що насправді немає правильної відповіді.
Також цікавим для нас та практичним було завдання про автономію на уроці - як за часом, так і зазавданням, за роботою в команді та за прийомами роботи на уроці. І серед ряду тверджень ми навчилися розрізняти, що куди відноситься.
Немає коментарів:
Дописати коментар