вівторок, 26 січня 2016 р.

ЩОДЕННИК КОНКУРСУ АБО ПОГЛЯД ЗСЕРЕДИНИ.

Доброго вечора, шановні колеги!
      Нарешті я дійшла додому і, як то кажуть, по гарячих слідах хочу поділитися своїми враженнями від чергового конкурсного дня, протягом якого ми захищали НАВЧАЛЬНІ проекти. Звертаю вашу увагу на виділене слово. Все, що стосується навчального проекту, можна прочитати ОСЬ ТУТ, і думаю, не лише тут.
          Я хоч і не член журі, але сьогодні дозволила собі робити нотатки стосовно виступів своїх колег. Не ображайтесь, якщо щось напишу не те. Ви мені можете написати відповідь у коментарях.
              Спочатку стосовно себе. Скажу по правді, готувалася і то дуже. Особливі труднощі для мене склали специфічні терміни і визначення. перечитала море сайтів, де хоча би щось говорилося про навчальні проекти, їх структуру, та де наводилися приклади.В результаті - вийшло те, що вийшло. Але можу з впевненістю сказати - це "моє дітище".


 Головною перемогою на сьогодні для мене було overcoming speaking barrier. Здається, я ще ніколи так багато не говорила англійською мовою і термінами.
    А тепер далі. Хочу назвати проекти, подання яких мені сподобалося. Видно відразу, коли людина емоційна, хоче передати з душею свою працю. Таку людину хочеться слухати і слухати (як на мене).
     Найемоційнішим проектом, на мою думку, звичайно ж був проект про національно-патріотичне виховання. Авторка виклала душу. І якщо вона так викладає душу учням, то я заздрю таким учням. Щодо структури цього проекту можуть бути певні суперечки.  (Тобто зараз я нібито член журі, який оцінює згідно критеріїв). Але, я, пробачте, чаювала і не бачила початку, тому не підтверджую свої слова стосовно структури.
    Проект про Хотин - вчителька безподобна. Приємна, добра, вміє працювати з аудиторією. Було видно, що вона хоче донести інформацію до людей. Гарна оригінальна  ідея, дотримано структуру, було дуже цікаво дивитися цей проект. 
    Наступні три проекти - це проект "Welcome to my village", "Good food" та  другий проект (не запамятала  назву, бо бігла за ключем від аудиторії.) За структурою ідентичні. Все гарно розписано, оформлено, ідеї подано. Різниця для мене-  перше- це тематика. Друге- власник "Good food"  дуже гарно володіє англійською мовою. У двох інших проектах було трошки "попроще".  У проекті про село на слайдах треба поміняти білий шрифт, бо він нечитабельний. 
   Далі, проекти про  їжу та село вже виконані і мають конкретні результати - постери, плакати і т.д. Ну, і як видно з протоколів - різниця в балах теж є. ХОЧА - у критеріях оцінювання не вказано, що проект має бути вже виконаним. Отож у мене постає питання - чим мій  проект відрізняється від цих трьох  (крім тематики і  балів)?  Мені просто соромно перед своїми в районі...
    Проект про "Село у моєму серці" - гарний по-своєму. На мою думку, була пророблена дуже велика робота з дітьми, для того, щоб записати це відео, а це - заслуга вчителя. Захищаючи роботу, вчителька розхвилювалася. .  Багато сказала всього, я аж позаздрила -  так гарно оперує термінами, нікуди не підглядає, молодець. Але -хотілося б контакту зорового.
    Проект про ігрові види діяльності - авторка описала свою роботу, але не було структури проекту, а це було ніби розповідь про свій досвід роботи. Проте теж цікаво, вчителька молода, але видно, що старанна.
   Далі хочу сказати про те, з чого я почала. Що навчальний проект (про який заявлено в умовах) та освітній проект - це не одне і те ж.  Власник останнього проекту це розуміє і визнає. Проект гарно побудований за структурою, інформаційний за змістом, корисний, але - на жаль не те.
    Ці ж слова я можу сказати і про "найнавороченіший " проект сьогоднішнього дня. Не в образу автору, але  в мене склалося враження, що я прослухала новини BBC. Візуальної підтримки - ноль, але ж не всі слухачі auditory. Проект дуже гарний, актуальний, сучасний, але ...- ОСВІТНІЙ..І цим все сказано..І, думаю, що це побачили всі (крім...). Тим більше, автор вже знає про умови, які на Україні, куди він вже їде...
   І останнє... Я хочу вас познайомити з однією презентацією, яку я завантажила з інтернету, шукаючи матеріал для цього етапу.


Скажіть, вона нічого вам не нагадує із сьогоднішнього дня? От- от, а людина отримала лише на 0,1 бала нижче, як я. А якби ці проекти знімали на відео і викладали в інтернет (як це роблять на всеукраїнському етапі)???
     Шановні колеги! Вибачайте, але я собі дала слово, що цього разу я буду всі свої думки виплескувати. Вже, напевно після конкурсу напишу ще пару слів стосовно оцінювання блогів, де мене конкретно відкинули назад. Два критерії - відвідування (рейтинг), зворотній звязок (коментарі та відповіді) у мене набагато випереджають  тих, що "дуже попереду". І якщо в мене немає публікацій багато -зате в мене є багато сторінок з іншими матеріалами, які є  моїм власним надбанням.
 І не хочу, щоб склалося враження, що мене оцінюють "від фонаря", але...
     Ми всі тут - професіонали. І на мою думку, різниця в балах має бути мінімальна, а не з такими великим розривами.
     Критерії оцінювання проекту:
1. Відповідність між тематикою і проблемою, цілями, завданнями проекту.
2. Практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів.
3. Організація самостійної дослідницької діяльності учнів.
4. Використання дослідницьких та пошукових методів.
5. Створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою.
6. Методи та форми оцінювання.
7. Структурна цілісність проекту.
8. Змістовність, науковість проекту.
9. Логіка та послідовність виконання проекту.
10. Оформлення та дизайн проекту.
Вважаю, що я дотрималася всіх вимог у своєму проекті.

Чекаю коментарів у відповідь...

А ось, до речі і декілька фото із захисту проектів.

Члени нашого вельмишановного журі.




Учасники-конкурсанти.

Жеребкування Смеречинська Катерина.

Проект захищає Сауткіна Оксана.

Проект захищає Білійчук Антоніна

Проект захищає Скрипкару Лілія

Проект захищає Стасюк Марія

P.S. Другий коментар дуже чудово підходить до цих фото...

6 коментарів:

  1. Цілком погоджуюся із зауваженням. Дякую за доречне зауваження.

    ВідповістиВидалити
  2. Ви не розмовляли англійською, а читали з папірця, а це велика різниця

    ВідповістиВидалити
  3. Щиро дякую за зауваження. Я справді не можу розмовляти 25 хвилин "розумними" словами, бо не викладаю в університеті. А для того, щоб вільно володіти термінологією методичною і педагогічною, потрібно нею постійно оперувати, я думаю, ви згідні. Але до захисту проекту я сумлінно готувалася, і тому вважаю, що я його не читала від початку до кінця, а підглядала, щоб підхопити думку. Шкода, що знімали відео. Готуючись до конкурсу, переглянула захисти проекту на ІІ етапі з інших предметів, то там навіть захищаючи україномовний проект люди підглядали у записи, і нічого, навіть мали І місце. Тому мені не соромно, що я підглядала. І мені подобається моя робота, тому що я потратила на це, щоб правильно її укласти структурно і щоб вона була з відповідною термінологією багато часу. Бо я робила все САМА. А свої недоліки я знаю. І, повірте, не претендую бути найкращою. Але й не хочу бути найгіршою. А ще є таке прислів'я: Юпітер, ти сердишся - значить ти неправий.

    ВідповістиВидалити
  4. Не засмучуйтесь, воно того не варте. Я переконана Ви найкраща і дуже старанна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Це ваша суб'єктивна думка.

    ВідповістиВидалити
  6. Звичайно, ж суб'єктивна думка. Я ж не Господь Бог, а проста людина.Але з правом своєї суб'єктивної думки.

    ВідповістиВидалити