понеділок, 18 січня 2016 р.

ШАНОВНОМУ ЖУРІ

Шановні члени високоповажного фахового журі! 
    Я щиро рада бачити вас на сторінках свого блогу! Можливо він і не відповідає всім критеріям, але він був створений ще рік тому не для конкурсу, і сподіваюсь, що буде функціонувати і надалі. А особливу гордість я відчуваю, коли відкриваю сторінку зі статистикою і бачу, скільки людей і з яких країн мене відвідало.


    Стосовно дизайну - то я робила все сама. Ще не маю достатніх знань по застосуванню кодів HTML, але обовязково навчуся і зміню шапку свого блогу.
    У блозі старалася викласти все, що я напрацювала сама. Завдяки участі у конкурсі отримала стимул до частішого опублікування новин.
    У конкурсі приймаю участь вдруге. Взагалі-то, я людина не амбіційна, але хотілося, щоб мене оцінили на усіх етапах максимально об'єктивно.
     Вам успіхів у суддівстві. Всього найкращого. З повагою, Климчук Маріанна Олександрівна.

Немає коментарів:

Дописати коментар