Шановні читачі мого блогу! Цього року ми вдруге стали щасливими учасниками проекту Go Camps. Учні школи та я вдячні організації Go Global за змогу провести англомовний табір не з під палки, а за власним бажанням та ентузіазмом. Приємно, що ентузіазм був підтриманий матеріально у вигляді коштів на канцтовари. А найголовніше, що в організації занять з учнями допомагав англомовний волонтер. Це завжди стимулює до активної співпраці.
Цьогоріч до табору написали заяви 62 учні. З них щодня відвідувало табір 55-56 учнів. Не можу не висловити подяку вчителям англійської мови з Лопушної Данко Ользі Іванівні та з Лукавців Андрійчук Тетяні Вікторівні, які, перебуваючи у законній відпустці та доїжджаючи до мого села 20-25 км зголосилися попрацювати в таборі і завдяки яким я мала змогу організувати роботу у групах по 13-14 учнів та за принципом learning stations. До речі, дуже зручно так організовувати роботу з великою кількістю дітей. Робочий час у таборі тривав з 9.30 до 13.00 з перервою на ланч від 11.00 до 11.10
Цього року табір у нас був 2 тижні з 12 по 23 червня. До нас завітав волонтер із Канади - місто Калгарі (Альберта). Це Walter Prystajecky - приємний чоловік старшого віку. Він приїхав вранці 12 червня. Тому перший день був присвячений знайомству.
На вулиці перед школою його чекали учні та вчителі.
Далі я провела лінійку-перекличку та вивчила нові для учнів руханки "Baby shark",(мені особливо подобається у виконанні Learning Station
І ще мені подобається Boom Chicka Boom
"Peel banana" а також повторилаka знайому учням гру "Fanta, cola, sprite".
Потім ми пішли до кабінету англійської мови, де Walter презентував цікаву інформацію про Канаду, країну, з якої він приїхав. Учні з цікавістю слухали інформацію про те, як протягом одного дня може бути перепад температур від 20 градусів тепла до 20 градусів морозу; про те, як бурі ведмеді спокійно переходять дорогу, та можуть відвідати ваше подвіря та ще багато цікавих фактів. Також учні ставили Волтеру різні запитання.
Потім ми з учнями узгодили правила нашого табору:
розмовляти англійською мовою;
не користуватися планшетами;
виходити, коли потрібно, не запитуючи;
працювати у різновікових групах;
міняти групи раз у два дні;
писати компліменти раз у два дні - одній людині;
поважати думку один одного
Далі ми з вчителями провели grouping за допомогою кольорових кришечок. Утворилося 4 групи учнів, які отримали завдання придумати назву та девіз своєї групи, намалювати постер та презентувати його.
Завершився день написанням компліментів своїм друзям, вчителям, використовуючи
шаблон 100 ways of praising.
Кожен день у таборі у нас зазвичай розпочинався з лінійки-переклички та руханок.
Ми обрали напрямок STEAM. Це для нас було незвичним. Адже, здоровя і спорт набагато простіше використати. Проте, я опрацювала декілька книг для вчителів з різними activities та постаралася підібрати види діяльності так, щоб це підходило під обраний напрямок.
Цього року табір у нас був 2 тижні з 12 по 23 червня. До нас завітав волонтер із Канади - місто Калгарі (Альберта). Це Walter Prystajecky - приємний чоловік старшого віку. Він приїхав вранці 12 червня. Тому перший день був присвячений знайомству.
На вулиці перед школою його чекали учні та вчителі.
Далі я провела лінійку-перекличку та вивчила нові для учнів руханки "Baby shark",(мені особливо подобається у виконанні Learning Station
"Peel banana" а також повторилаka знайому учням гру "Fanta, cola, sprite".
Потім ми пішли до кабінету англійської мови, де Walter презентував цікаву інформацію про Канаду, країну, з якої він приїхав. Учні з цікавістю слухали інформацію про те, як протягом одного дня може бути перепад температур від 20 градусів тепла до 20 градусів морозу; про те, як бурі ведмеді спокійно переходять дорогу, та можуть відвідати ваше подвіря та ще багато цікавих фактів. Також учні ставили Волтеру різні запитання.
Потім ми з учнями узгодили правила нашого табору:
розмовляти англійською мовою;
не користуватися планшетами;
виходити, коли потрібно, не запитуючи;
працювати у різновікових групах;
міняти групи раз у два дні;
писати компліменти раз у два дні - одній людині;
поважати думку один одного
Далі ми з вчителями провели grouping за допомогою кольорових кришечок. Утворилося 4 групи учнів, які отримали завдання придумати назву та девіз своєї групи, намалювати постер та презентувати його.
Завершився день написанням компліментів своїм друзям, вчителям, використовуючи
шаблон 100 ways of praising.
ВІВТОРОК, 13 ЧЕРВНЯ
Кожен день у таборі у нас зазвичай розпочинався з лінійки-переклички та руханок.
Ми обрали напрямок STEAM. Це для нас було незвичним. Адже, здоровя і спорт набагато простіше використати. Проте, я опрацювала декілька книг для вчителів з різними activities та постаралася підібрати види діяльності так, щоб це підходило під обраний напрямок.
Отже, вівторок у нас був MATH DAY.
Для того, щоб провести день математики, я використала книгу The Great Big Book of Super-Fun Math Activities.
Зауважу, що внизу публікації буде посилання на мій google disc, де можна буде знайти всі використані мною книги, пісні та ін.
Для того, щоб провести день математики, я використала книгу The Great Big Book of Super-Fun Math Activities.
Зауважу, що внизу публікації буде посилання на мій google disc, де можна буде знайти всі використані мною книги, пісні та ін.
У цій книзі activities дуже гарно розподілені тематично. Тому, цього дня у нас були такі станції: Math/ Astronomy, Math/ Geometry, Math/ Numbers and Math/Activities
На станції Math/ Astronomy виконували такі завдання:
1. Пригадали назви планет на українській мові.
2. Прочитали з карток назви планет на англійській мові та впізнали, що це за планета. (Так вияснили, що майже всі назви, окрім Землі, можна впізнати.)
3. Розгадали ребуси, в яких зашифровані назви планет.
4. Вивчили слово constellation.
5. Повторили, що таке система координат та виконали activity на стор.69-71 Потрібно було за даними системати координат намалювати сузіря. також у групах потрібно було придумати своє сузіря та зашифрувати його координатами.
2. Потім виконували angle hunt, тобто ходити по території та заповнювали таблицю, який предмет і який кут має та презентували таблицю, називаючи всі записані предмети на українській мові, а кут, який вони мають - на англійській.
3. Це activity Angles from A to Z. Спочатку вияснили, які кути знаходяться у літерах слова MATH, а потім придумали слова одне одному в командах, щоб назвали кути.
На станції Math/ Numbers учні виконували такі завдання:
1. Картки, на яких написані цифри словами, скласти у порядку зростання (гра Line-up) або спадання - у 2 групах хто швидше та правильніше.
2. Гра "Доміно" цифри та слова - хто швидше заверщить гру.
3. Кожен учень отримав індивідуальний малюнок color by numbers та зафарбував його.
І четверта станція називалася Math/ Money. На ній учні грали в board games. Одна з них взята з книги на стор 193 Quick change, одну принесла вчителька Тетяна Вікторівна.
Написання компліментів:
Отже, працюючи на learning stations кожен вчитель проводив один вид діяльності, але 4 рази з іншими групами.
Ми продовжили день математики та присвятили наші навчальні станції таким темам як Shapes, Time, а також продовжували працювати над activities with numbers/
Отже, Math/ Shapes station. На цій станції учні виконували такі завдання:
1. Переглянули відео про shapes, правда в ньому згадувалося лише 4 види. The shape song #2
2. Повчили трохи слова, які означають різні геометричні фігури.
3. Пограли в гру з мухобойками Slap the word.
На станції Math/Time учні разом із Волтером виконували такі завдання:
1. Повторили, як потрібно називати половину та чверть за допомогою годинника.
2. Пограли у мовну ланцюжкову гру. Кожен учень вибрав собі картку з намальованим годинником. Потім у режимі S1-S2, S2-S3 і т.д. запитували :
S 1 What time is it? - S 2 It's (те, що на картці) і т.д.
3. Пограли у гру "Alive clock". Учні поділилися на дві команди - одн мали показувати годинникову стрілку, а інші - хвилинну. Волтер називав годину, а учні будували годинник.
4. Кожен учень намалював годинник та написав годину.
На четвертій станції учні разом з Тетяною Вікторівною виконували вправу "Form a shape" та виконували різноманітні письмові види діяльності, взяті з журналу "Граємо в англійську", який переглянути можна ТУТ. Я колись ці журнали виписувала, тому вони у мене є всі, і я робила ксерокопії завдань для учнів - меншим - легші, старшим - трошки складніші.
Зазвичай , день розпочався з лінійки та традиційних руханок. Додалися ще дві руханки - це Hockey Cockey та The wheels on the bus.
До ланчу ми закріпили вивчене і у групах виконали проектну роботу Geometry fairy-tale. Потрібно було придумати композицію з геометричних фігур та захистити її англійською мовою у плані Here you can see circles, triangles, etc.
Далі цей день у нас був присвячений Science/ Human body.
А якщо по простому, то ми присвятили цей день частинам тіла.
Отже, ми повторили пісню Head and shoulders.
Далі ми пограли в гру з Fly Swatters. Я на собі показувала частини тіла, а учні бігли до дошки, хто швидше вдарить по слову, що її (цю частину тіла) означає.
Також ми повторили дві руханки з матеріалів Кевіна "Thigh, thigh, belly, belly" два рівні.
На станції Draw a monter учні грали в board game. Кидали кубик і малювали ту частину тіла, яка їм випала. Тобто, це могло бути два рази ніс, три рази вухо і т.д. і виходили такі собі різні монстрики.
І на третій станції учні виконували різні письмові activities, що стосуються частин тіла (worksheets є на диску).
Сьогодні ми відпустили Волтера на екскурсію у Криворівню разом з заступниками директорів з виховної роботи та педагогами-організаторами, яку організувала профспілка працівників освіти нашого району на чолі з Ярославом Борсуком. Це була екскурсія по місцях, де відбувалися зйомки фільму Івана Миколайчука.
Ми повторили руханку Thigh, thigh третій рівень.
Напередодні ввечері прийшло повідомлення від Ірини Бірюк. Вчителька, яка теж проводила табір зі своїми щколярами, запропонувала провести таку собі скайп-гру, щоб за допомогою Yes/ No questions відгадати, у якому регіоні ми проживаємо. Це ми і зробили. Правда, я не спитала, з якого вони регіону і ми довго відгадували. але було цікаво.
Наступні види діяльності ми присвятили Art. Окрім того, у неділю, 18 червня буде святкуватися день батька, тому ми вирішили поєднати приємне з корисним. Отже, ми умовно обєдналися в дві групи. Поки одна група вивчала пісню про Father's day, інша виготовляла для своїх татів подарунки - листівки у вигляді чоловічих сорочок та піджаків (думаю, всі вчителі у фейсбуці бачили це відео).
День розпочався як завжди, з руханок, привітання, переклички.
Сьогодні ми теж працювали на 4 станціях у 4 групах.
Перша група працювала у кабінеті англійської мови за компютерами з програмою Languabooks. Учні читали інтерактивну книгу Shapes are everywhere та виконували інтерактивні завдання. Для тих, хто швидше справлявся з завданням, була можливість переглянути інші книги та дізнатися більше цікавої інформації.
А найбільше учням сподобало ся спалювати гроші.
Що хочу сказати - що вчителі англійської мови прекрасно побували в ролі фізиків, хіміків та науковців.
На вулиці сьогодні вивчили декілька нових ігор. Це "Streets and alleys", "Jump in, jump out", "People to people" а також повторили вивчені раніше руханки.
Сьогодні у нас був Science/ Biology day.
До обіду ми вивчили частини дерева та назви деяких дерев.
Також ми пограли у гру Mingle, mingle, де учень з малюнком мав знайти пару - слово.
також ми пограли у гру Tree alive, де кожен учень витягав картку зі слово-частиноюб дерева, та групою формували дерево.
Та виконали декілька письмових вправ з того ж журналу "Граємо в англійську", у якого був спеціальний випуск "Trees.
Після обіду у групах виконували проект Make beauty of trash. Учні зібрали природній матеріал, трохи сміття на території школи та виготовили природньо-екологічні постери, якщо так можна сказати.
Сьогодні у нас був дуже насичений квест день. Ми підготували стільки спортивних та мовних завдань, що ледве справилися. Дякую за допомогу вчителям школи Лесі Леонідівні, Степанії Іванівні, Марії Степанівні та Валентині Георгіївні за допомогу.
Напередодні ми все готували до конкурсів.
Отже, у нас було 4 станції, на кожній з яких два завдання були спортивними, а одне мовне. Кожен учаник команди заробляв бал для своєї команди. У підсумку було визначено кращу команду, та кращих гравців у своїй команді.
1 станція.
Дротиками від дартсу вцілити у кульку. (1 бал, якщо пробив кульку)
Проскакати на скакалці вісімкою 10 раз (скільки проскакав - стільки балів)
Зєднати геометричну фігуру та слово. (правильне зєднання - 1 бал)
2 станція.
Накинути тарілки на стійку. (1 попадання - 1 бал)
Проскакати у мішку (без падання - 1 бал)
Прочитати, яка година, та домалювати стрілки на годиннику.
3 станція
Боулінг. Збити мячем пляшку з водою. (1 пляшка - 1 бал)
Задути шарік у стаканчик. (1 бал)
З'єднати слово з малюнком body parts.
4 станція.
Закинути тенісний мячик у сачок з відстані. (1 попадання - 1 бал)
Збити мячик для пінг-понга з пістолета (1 попадання - 1 бал)
Розвязати ребус та написати відповідь.
Після закінчення змагань ми перевірили ребуси та визначили, де відповідь була правильна.
Конкурси пройшли дуже весело. Зі своєї сторони ми побачили, над чим нам ще потрібно попрацювати на наступний раз. Пістолет у нас поламався у другій групі. Тарілки теж швидко пірвалися, тобто їх потрібно брати з твердої пластмаси. А так - wow, все було exciting.
Цей цей ми присятили повністю Nature. Ми пішли в похід на нашу гору Мегура. А по дорозі ми робили Nature Scavenger Hunt, тобто, фотографували все незвичне, що можна було було побачити у природі. У загальному у два боки учні та ми пройшли 20 кілометрів пішки (якщо не більше). Дивіться фото та відео звіт.
Всі повернулися змучені, але задоволені. Ніхто не скиглив. В загальному, в похід пішло 45 учнів з 3 по 9 клас.
Останній день пікрався непомітно. Зранку ми провели лінійку, повторили всі, вивчені за період роботи у таборі руханки. Потім нагородили учнів та команди за спортивний день.
Далі ми переглянули фото та відео, яке було зроблено за період перебування в таборі. Потім учні заповнили анкету - фідбек, з якої ми згодом зробили висновки про свою роботу. Учні написали, що експерименти та похід їм сподобалося найбільше. Хотіли б кращого харчування (на жаль, це не залежить саме від мене), більше конкурсів та призів.
Потім учні виготовляли листівки для Волтера на память. Ми від колективу теж презентували йому вишитий рушник та гарний сувенір - скрипку.
І на завершення відбулося нагородження сертифікатами учнів, подяками вчителів, які допомагали у проведенні табору. Також відбувся святковий концерт та дискотека.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РОБОТИ В ТАБОРІ
На станції Math/ Astronomy виконували такі завдання:
1. Пригадали назви планет на українській мові.
2. Прочитали з карток назви планет на англійській мові та впізнали, що це за планета. (Так вияснили, що майже всі назви, окрім Землі, можна впізнати.)
3. Розгадали ребуси, в яких зашифровані назви планет.
4. Вивчили слово constellation.
5. Повторили, що таке система координат та виконали activity на стор.69-71 Потрібно було за даними системати координат намалювати сузіря. також у групах потрібно було придумати своє сузіря та зашифрувати його координатами.
На станції Math/Geometry учні разом з Волетром вивчали кути. Це гарне activity теж взяте з цієї книги на стор.63-65.
1. Спочатку учні ознайомилися з назвами кутів на англійській мові.2. Потім виконували angle hunt, тобто ходити по території та заповнювали таблицю, який предмет і який кут має та презентували таблицю, називаючи всі записані предмети на українській мові, а кут, який вони мають - на англійській.
3. Це activity Angles from A to Z. Спочатку вияснили, які кути знаходяться у літерах слова MATH, а потім придумали слова одне одному в командах, щоб назвали кути.
На станції Math/ Numbers учні виконували такі завдання:
1. Картки, на яких написані цифри словами, скласти у порядку зростання (гра Line-up) або спадання - у 2 групах хто швидше та правильніше.
2. Гра "Доміно" цифри та слова - хто швидше заверщить гру.
3. Кожен учень отримав індивідуальний малюнок color by numbers та зафарбував його.
Написання компліментів:
Отже, працюючи на learning stations кожен вчитель проводив один вид діяльності, але 4 рази з іншими групами.
СЕРЕДА, 14 ЧЕРВНЯ.
День зазвичай розпочався з лінійки та повторення всіх руханок. Діти вже більше самостійно говорили слова нових руханок. також у нас відбулося regrouping та учні почали працювати в нових групах.Ми продовжили день математики та присвятили наші навчальні станції таким темам як Shapes, Time, а також продовжували працювати над activities with numbers/
Отже, Math/ Shapes station. На цій станції учні виконували такі завдання:
1. Переглянули відео про shapes, правда в ньому згадувалося лише 4 види. The shape song #2
3. Пограли в гру з мухобойками Slap the word.
На станції Math/Time учні разом із Волтером виконували такі завдання:
1. Повторили, як потрібно називати половину та чверть за допомогою годинника.
2. Пограли у мовну ланцюжкову гру. Кожен учень вибрав собі картку з намальованим годинником. Потім у режимі S1-S2, S2-S3 і т.д. запитували :
S 1 What time is it? - S 2 It's (те, що на картці) і т.д.
3. Пограли у гру "Alive clock". Учні поділилися на дві команди - одн мали показувати годинникову стрілку, а інші - хвилинну. Волтер називав годину, а учні будували годинник.
4. Кожен учень намалював годинник та написав годину.
На третій станції виконували activity Clip and sort та грали в гру Mall Math ст.199 з вищезгаданої книжки. У грі Clip and sort потрібно було з різних журналів вирізати предмети, які мали відповідні shapes та заповнити таблицю. Вела сьогодні цю станцію Леся леонідівна, наша молода вчителька української мови.
е
ЧЕТВЕР 15 ЧЕРВНЯ
Зазвичай , день розпочався з лінійки та традиційних руханок. Додалися ще дві руханки - це Hockey Cockey та The wheels on the bus.
До ланчу ми закріпили вивчене і у групах виконали проектну роботу Geometry fairy-tale. Потрібно було придумати композицію з геометричних фігур та захистити її англійською мовою у плані Here you can see circles, triangles, etc.
Далі цей день у нас був присвячений Science/ Human body.
А якщо по простому, то ми присвятили цей день частинам тіла.
Отже, ми повторили пісню Head and shoulders.
Далі ми пограли в гру з Fly Swatters. Я на собі показувала частини тіла, а учні бігли до дошки, хто швидше вдарить по слову, що її (цю частину тіла) означає.
Також ми повторили дві руханки з матеріалів Кевіна "Thigh, thigh, belly, belly" два рівні.
На станції Draw a monter учні грали в board game. Кидали кубик і малювали ту частину тіла, яка їм випала. Тобто, це могло бути два рази ніс, три рази вухо і т.д. і виходили такі собі різні монстрики.
І на третій станції учні виконували різні письмові activities, що стосуються частин тіла (worksheets є на диску).
ПЯТНИЦЯ 16 ЧЕРВНЯ
Сьогодні ми відпустили Волтера на екскурсію у Криворівню разом з заступниками директорів з виховної роботи та педагогами-організаторами, яку організувала профспілка працівників освіти нашого району на чолі з Ярославом Борсуком. Це була екскурсія по місцях, де відбувалися зйомки фільму Івана Миколайчука.
Ми повторили руханку Thigh, thigh третій рівень.
Напередодні ввечері прийшло повідомлення від Ірини Бірюк. Вчителька, яка теж проводила табір зі своїми щколярами, запропонувала провести таку собі скайп-гру, щоб за допомогою Yes/ No questions відгадати, у якому регіоні ми проживаємо. Це ми і зробили. Правда, я не спитала, з якого вони регіону і ми довго відгадували. але було цікаво.
Наступні види діяльності ми присвятили Art. Окрім того, у неділю, 18 червня буде святкуватися день батька, тому ми вирішили поєднати приємне з корисним. Отже, ми умовно обєдналися в дві групи. Поки одна група вивчала пісню про Father's day, інша виготовляла для своїх татів подарунки - листівки у вигляді чоловічих сорочок та піджаків (думаю, всі вчителі у фейсбуці бачили це відео).
Отже, кожен поніс додому подарунок своєму батьку. Також протягом цього тижня учні були двічі нагороджені сертифікатами за активну участь у роботі.
ПОНЕДІЛОК 19 ЧЕРВНЯ
Сьогодні ми теж працювали на 4 станціях у 4 групах.
Перша група працювала у кабінеті англійської мови за компютерами з програмою Languabooks. Учні читали інтерактивну книгу Shapes are everywhere та виконували інтерактивні завдання. Для тих, хто швидше справлявся з завданням, була можливість переглянути інші книги та дізнатися більше цікавої інформації.
Інші три станції повністю були присвяченій практичній частині Science, а саме - експериментам.
Я використала книгу SuperScienceExperiments (є на диску).
Отже, станція 2 - науковий керівник - Волтер.
Перший експеримент називається Мурашиний ресторан. Перед початком експерименту учні проголосували та заповнили таблицю - який колір, на їхню думку, мурашкам сподобається найбільше. Далі учні розвели цукор у воді, і накапали піпеткою в чотири різні кутки тарілки. Потім кожну з 4 крапель зафарбували харчовим барвником і віднесли цю тарілку до мурашника. Через 25 хв перевіряли, біля якого кольору було найбільше мурашок.
Поки мурашки сходилися, проводився інакший експеримент "Eye needs a hand". У закритій коробці з отвором знаходилися дрібні предмети, які по черзі кожен торкався, відчував та малював. обговорили, як легше малювати - побачивши, чи за доторком.
На станції 3 під керівництвом Ольги Іванівни проподилися такі експерименти:
1. The best insulator. Брали 4 кубики льоду, клали на тарілку: один - просто, один, посипаний сіллю, один завернутий у кусочок газети, один - у кусочок фольги. перевіряли, який швидше розтане, а я який пізніше. Тобто, що є найкращим insulator.
Поки цей експеримент виконувався (лід танув), учні малювали картини бульбашками. Розводили мило у воді, додавали пізних фарб і за допомогою соломок видували різні картини. До речі, коли висохло, вийшло навіть дуже цікаво.
На мою думку це шедеври якогось там собі абстракціонізму. Ха-ха...
На четвертій станції під керівництвом Тетяни Вікторівни було найцікавіше. Тут проводилися такі експерименти як
1. Dissolving race. У дві чашки - одна з холодною водою, одна з гарячою водою клали однакові цукерки - де я якого виду швидше розчиниться. Одна група розчиняла дві шоколадні, інша - дві желейки, ще інша - дві тверді цукерки.
Поки цукерки розчинялися, проводився експеримент "Elephant's toothpaste".
А найбільше учням сподобало ся спалювати гроші.
Що хочу сказати - що вчителі англійської мови прекрасно побували в ролі фізиків, хіміків та науковців.
ВІВТОРОК 20 ЧЕРВНЯ.
На вулиці сьогодні вивчили декілька нових ігор. Це "Streets and alleys", "Jump in, jump out", "People to people" а також повторили вивчені раніше руханки.
До обіду ми вивчили частини дерева та назви деяких дерев.
Також ми пограли у гру Mingle, mingle, де учень з малюнком мав знайти пару - слово.
також ми пограли у гру Tree alive, де кожен учень витягав картку зі слово-частиноюб дерева, та групою формували дерево.
Та виконали декілька письмових вправ з того ж журналу "Граємо в англійську", у якого був спеціальний випуск "Trees.
Після обіду у групах виконували проект Make beauty of trash. Учні зібрали природній матеріал, трохи сміття на території школи та виготовили природньо-екологічні постери, якщо так можна сказати.
СЕРЕДА, 21 ЧЕРВНЯ
Сьогодні у нас був дуже насичений квест день. Ми підготували стільки спортивних та мовних завдань, що ледве справилися. Дякую за допомогу вчителям школи Лесі Леонідівні, Степанії Іванівні, Марії Степанівні та Валентині Георгіївні за допомогу.
Напередодні ми все готували до конкурсів.
Отже, у нас було 4 станції, на кожній з яких два завдання були спортивними, а одне мовне. Кожен учаник команди заробляв бал для своєї команди. У підсумку було визначено кращу команду, та кращих гравців у своїй команді.
1 станція.
Дротиками від дартсу вцілити у кульку. (1 бал, якщо пробив кульку)
Проскакати на скакалці вісімкою 10 раз (скільки проскакав - стільки балів)
Зєднати геометричну фігуру та слово. (правильне зєднання - 1 бал)
2 станція.
Накинути тарілки на стійку. (1 попадання - 1 бал)
Проскакати у мішку (без падання - 1 бал)
Прочитати, яка година, та домалювати стрілки на годиннику.
3 станція
Боулінг. Збити мячем пляшку з водою. (1 пляшка - 1 бал)
Задути шарік у стаканчик. (1 бал)
З'єднати слово з малюнком body parts.
4 станція.
Закинути тенісний мячик у сачок з відстані. (1 попадання - 1 бал)
Збити мячик для пінг-понга з пістолета (1 попадання - 1 бал)
Розвязати ребус та написати відповідь.
Після закінчення змагань ми перевірили ребуси та визначили, де відповідь була правильна.
Конкурси пройшли дуже весело. Зі своєї сторони ми побачили, над чим нам ще потрібно попрацювати на наступний раз. Пістолет у нас поламався у другій групі. Тарілки теж швидко пірвалися, тобто їх потрібно брати з твердої пластмаси. А так - wow, все було exciting.
ЧЕТВЕР 22 ЧЕРВНЯ.
Цей цей ми присятили повністю Nature. Ми пішли в похід на нашу гору Мегура. А по дорозі ми робили Nature Scavenger Hunt, тобто, фотографували все незвичне, що можна було було побачити у природі. У загальному у два боки учні та ми пройшли 20 кілометрів пішки (якщо не більше). Дивіться фото та відео звіт.
Animal's track |
Вівці у лісі |
Готель "Ковчег" |
Обід на Мегурі |
1313 м над рівнем моря. |
Всередині готелю |
Відомі люди Буковини на тарелях. |
Сідай-но, Оленко, у піч |
Гра "Куча мала" |
ПЯТНИЦЯ 23 ЧЕРВНЯ.
Останній день пікрався непомітно. Зранку ми провели лінійку, повторили всі, вивчені за період роботи у таборі руханки. Потім нагородили учнів та команди за спортивний день.
Далі ми переглянули фото та відео, яке було зроблено за період перебування в таборі. Потім учні заповнили анкету - фідбек, з якої ми згодом зробили висновки про свою роботу. Учні написали, що експерименти та похід їм сподобалося найбільше. Хотіли б кращого харчування (на жаль, це не залежить саме від мене), більше конкурсів та призів.
Потім учні виготовляли листівки для Волтера на память. Ми від колективу теж презентували йому вишитий рушник та гарний сувенір - скрипку.
І на завершення відбулося нагородження сертифікатами учнів, подяками вчителів, які допомагали у проведенні табору. Також відбувся святковий концерт та дискотека.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РОБОТИ В ТАБОРІ
Молодчинка! Колосальна і титанічна праця! Але успішна, адже видно на світлинах захоплені, усміхнені обличчя дітей. І це -ГОЛОВНЕ! Так тримати!!!
ВідповістиВидалитиRespect! Well done!
ВідповістиВидалитиExcellent! I think I can borrow a lot from your work
ВідповістиВидалити