пʼятниця, 22 квітня 2016 р.

АГЕНТИ ЗМІН В ДІЇ-3

   Сьогодні, 22 квітня 2016 року я провела тренінг з учителями англійської мови, які зараз перебувають на курсах підвищення кваліфікації при ЧОІППО за запрошенням тренера Британської ради, нашого методиста Куриш С.М.
     Чесно скажу, було трішки страшнувато, бо люди незнайомі. Хоча, зустріла двох колег-Галин зі свого району, та двох колег-Наталок з курсів підвищення кваліфікації мабуть десятирічної давнини. Курсанти зустріли мене привітно, гарно і активно працювали. Найбільш мені зімпонувала Анна, яка виділилася своїм почуттям гумору, гарною англійською мовою, цікавими та креативними думками під час групової та парної роботи.
   Темою тренінгу було Lesson planning. Тема, ніби і знайома для вчителів. Проте, я старалася донести ті нюанси, яких сама навчилася на курсах. Ми розібрали, що таке план уроку для вчителя; як він діє, що забезпечує, в чому допомагає. Також обговорили інгредієнти хорошого уроку. Написали шаблон плану уроку та додали ті компоненти, які ми не звикли писати, а саме - Class profile, Anticipated problems, Feedback. Також ми обговорили різницю між aims, objectives, purpose and outcomes та те, що outcomes повинно бути SMART. І, на закінчення, практично виконали завдання - написали outcomes до одного із activities з обраного підручника. Звичайно, трошки важкувато було "втиснути" те, що ми на тренінгу проходили 4 години за 1.45хв., але курсанти працювали вправно, в хорошому темпі.
   На закінчення 15 учасників тренінгу заповнили мені  feedback, правда не всі написали коментарі. Проте, дякую всім за гарну участь, не дивлячись на те, що це була п'ятниця, остання пара.
 Що сподобалось: слова Анни яка сказала щось на кшалт "Ви нас заставили "пошевелить мозгами".
  Що не сподобалось: відверта непрязнь однієї з учасниць , яка почала проявлятися десь після години роботи. У мене склалася думка про це така: людина хотіла пошвидше сідати друкувати курсову роботу, а тут я зі своїми activities, які, як показував її вираз обличчя, "були зовсім до фені". І тому, додому, за свої 80 км, я поїхала все-таки з підіпсованим настроєм і думала: "Що ж все-таки було не так?"...
   



























Warming-up


Activity 1








2 коментарі:

  1. молодець! як завжди впевнено і виважено крокуєшь!!! так тримати !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Юлічка, дуже гарно дякую за підтримку! І вам успіхів!!!!

    ВідповістиВидалити