понеділок, 29 липня 2019 р.

Methodology classes

Протягом перебування у США ми відвідували заняття з методики викладання в університеті Ріно, Невада. Проводила заняття доктор Рейчел Салас. Кожному було презентовано книгу 50 Strategies of Teaching.  Окрім теоретичного матеріалу кожен з нас повинен був підготувати та провести з іншими учасниками якусь одну з  методик практично.  Такі заняття були дуже цікавими і захоплюючими. А особливо вони були захоплюючі тим, що учасники з різних країн працювали в парі. Тут можна було почути різні акценти англійської мови, і тут ти відчував себе в своїй тарілці.

28 вересня 2017 року Паблін Росалес (Гватемала), Хорхе Гонсалес (Колумбія) та Атра Ораха (Ірак) презентують комунікативний метод на занятті з методики, яке веде Рейчел Салас.


Ана з Грузії  та Роміна з Аргентини презентують про культуру.
Всі учасники роблять завдання під музику різних країн.



Чайден підспівує своїй народній пісні.


Актівіті - скласти визначення із запропонованих слів. Культура - це....



Обговорення відмінностей та подібностей в культурі.


Учасники презентують відмінності та подіьності між країнами.


Відгадують, який малюнок до якої країни належить.


Роміна презентує подарунки з Ангентини.


Навчальні ігри проводять Катя з Білорусії та Іра (Україна)
Теоретичну частину презентує Іра Томулець. Катя продовжує практичну частину. Учасники діляться на 4 групи.

Цікаві моменти з практичного застосування навчальних ігор, які Катя придбала в США для себе, тобто, для використання у своїй школі.


2. Тема Scaffolding Writing. Проводять Атра з Іраку та Алі з Судану. У перших двох відео проходить мовна розминка між командами. Такі собі Brainteasers.



Наступне завдання - написати summary до даного тексту за методикою MIOW main ideas on words.


Наступне завдання - написати мінімум два речення про фотографії відомих world places. Тільки тепер, переглядаючи відео пригадала, що у нас на кожному столі було місце для зарядки телефону.

Обговорення фотографій. Також сонет Шекспіра у виконанні Алі, вчителя географії з Судану.


Методику Jigsaw reading презентувала я та Boube з Нігеру. На жаль, всі попередні виступи знімала я , а наш виступ не дуже було кому зняти. Ми підготували інформацію про дві країни - Україну та Нігер, провели читання за методикою Джігсо та потім провели онлайн гру Jeopardy.


Обговорення інформації у домашніх групах.


Обговорення у джігсо групах. кожен учасник "домашніх" груп розповідає про те, що він дізнався. Якраз  цікаво почути, як учасники презентують матеріал про наш український прапор та що символізують його кольори.




12 жовтня 2017 року. Чайден з Камбоджі та Андріус з Литви презентували дуже цікаве завдання. Сторітелінг. Учасники поділилися на групи.


Спочатку камбоджійську народну казку, яка називалася "Олень, Ворона та Черепаха" потрібно було скласти в правильному порядку за подіями.



Після перевірки правильності виконання завдання, кожен учасник групи витягнув папірець, на якому була написана його роль. Тут же Єршат приколюється, ніби моя камера - це дзеркало..


Наступне завдання було відтворити казку, максимально використовуючи фрази з казки, але якщо ти забув щось - можна імпровізувати. Це було найсмішніше і найцікавіше заняття, тому що, як далі мої одногрупники відтворювали цю казку - це було ДУЖЕ КЛАСНО!!!
Перша група просто "пірвала" всіх! Дивлюся і плачу від сміху!


Презентація історії група 2.


Презентація історії Група 3. Бубе в ролі оленя неперевершений.


В кінці заняття урочисто присудили Оскар за кращу роль Бубе з Нігеру.


Сінтія з Болівії та Марія з Молдови презентували стратегію Storywriting.
Warm-up activity - написати відповідь на питання Хто? або Що? (одним словом, фразою). Написавши, потрібно загнути папір і передати сусіду. Сусід пише відповідь на питання Де? І так далі, поки не буде відповіді на всі питання. Тоді, за бажанням зачитують свої твори. Читали Єршат, Ана, Пабло.

Читала Мріду. Висновок: письмо не таке важке, як здається, а може бути і смішним. Далі було завдання у групах написати історію, побудовану на зображеннях.


Ана і Бубе презентують готове оповідання. Єршат і Восит презентують оповідання. Єршат як завжди дуже артистично розповідає. Мріду і Хорхе презентують. Роміна та Пабло презентують. За одними і тими ж малюнками було складено зовсім різні класні оповідання. Наша професорка Рейчел Салас підсумовує заняття.


І на завершення - "ДЯКУЮ" на різних мовах. Ана шукає грузинське слово.


Єршат з Казахстану та Восит з Іраку презентують стратегію розвитку читання.
Починають з розминки - подивитися відео, звернути увагу на гравців у білих футболках та порахувати, скільки разів вони передали мяч. Проте, суть була в тому, що потрібно концентруватися на чомусь більшому. Далі кожен назвав тварину, з якою асоціюється його чи її країна. Потім ми читали статтю індивідуально, але були готові до роботи в парах.

Далі ми відповіли на дані питання до статті і повинні були скласти три питання, глибші за змістом, щоб на них не було прямої відповіді.


Ми склали запитання та відповіді, потім в парах ставили питання один одному, не показуючи відповіді.


Поки всі працювали у парах, Єршат дурачиться.


Перевіряємо відповіді свого партнера. Чи відповіді схожі?


Обговорення запитань та відповідей.


Висновки: потрібно ставити запитання згідно таксономії Блума, щоб розвивати критичне мислення, вміти читати поміж рядків.


Презентація Пабло з Гватемали та Хорхе з Колумбії. Communicative Approach.



Робота з невідомою лексикою. Знаю, не знаю, треба перевірити.

Ті слова, які не знаєш чи не впевнений, треба перенести у колонку "Знаю", запитуючи інших.


Перевірка невідомих слів, пояснення. Робота з завданнями по читанню.

 Розминка Line-up за місяцями народження.




Хорхе презентує актівіті "Знайди половинку", використовуючи дві половинки прислівя. Знайшовши свою половинку, потрібно обговорити значення даного прислівя.





Пояснення прислівїв. Роміна та Атра.



Ана та Андріус.


Мріду та Рахат пояснюють.

Заключна частина. Пояснення прислів'їв. Єршат та Сі, Синтія та Алі.




5 жовтня 2017 року. Хуїн з Вєтнаму та Сі з Таїланду презентують гру "BAck to the board". Це гра "табу", коли ти повинен пояснити слово або малюнок, не вживаючи ті слова, яку заборонено.









Reading theatre  репетиція

Одне з занять про навчання лексики.

Рахат з Киргизстану та Мріду з Індії презентують свої стратегії.
Гра "Зовнішні та внутрішні кільця"






Робота в групах згідно країн за літерами алфавіту.

Кожен учасник групи повинен написати свої очікування.



Виконання завдання



Перегляд відео, визначення основної ідеї.



Обговорення відео



Презентація обговорення



Порівняння індійської культури з іншими культурами, особливо про посуху та закликання дощу.



Про забобони своєї країни стосовно дощу. Дуже цікаво!!!



Презентація Анна Макарова (Росія) та Уміда Хакімова (Узбекистан)
Закрийте очі та подумайте про місця для відпочинку6 Гавайї, Нью Йорк, Лос Анжелес. Подумайте про готель , який ви хочете та час, коли ви  хочете там бути. тепер відкрийте очі і знайдіть партнера.


Шукаємов партнерів-однодумців.



Презентація груп





Одним із цікавих завдань   було презентувати себе  і поділитися своїми почуттями про страх, досягнення, радість та ін.
Алі з Судану.
 Ана з Грузії
Пабло з Гватемали.
Марія з Молдови.
Єршат Байтаєв з Казахстану.
Синтія з Болівії.
Чайден з Камбоджи.
Як Єршат буде використовувати технології у майбутньому.

Немає коментарів:

Дописати коментар