вівторок, 11 серпня 2020 р.

Онлайн GoCamp дубль 2

 З 10 серпня ми знову поринули у онлайн табір. Чудова насичена програма Around the world in 10 days поведе нас у чудову подорож навколо світу. Учні матимуть змогу віртуально відвідати 13 країн світу, поспілкуватися англійською мовою з волонтерами, та показати свої здібності і таланти. Цього разу у нашій команді учні Долішньошепітського НВК  Козаріз Маша (5 клас). Рикун Міша (6 клас), Черней Влад, Статкевич Настя та Чорногуз Іванка (7 клас), Чорней Каріна (8 клас), Роєцька Даша (9 клас) та Долінська Віталіна (10 клас). Також з нами працюють Крицька Юля (9 клас Вашківецька ЗОШ) , Григоряк Микола (6 клас Сторжинецької ЗОШ №1) та Співак Аня (6 клас Комарівської ЗОШ Сторожинецького району.)


Отже, день перший, 10 серпня. Сесія-знайомство. Зразку у зумі зібралося більше 600 учасників.



виступ Оксани Ничипоренко, директора GoGlobal

Даша Арцимєєва, координатор табору розповідає про план дій на 10 днів.

Правила роботи у зумі.

Ось ми бачимо вже 647 учасників. Виступає Альона Сухініна, представник RELO

Граємо в кахут. Скільки учасників вперше в таборі, скільки вдруге, а скільки безліч раз.

Хто і яку домашню тваринку має.

Чи хтось зустрічав знаменитість?

Скількома мовами ви розмовляєте?

переможці гри

Після загальної сесії ми відвідали меншу сесію, де були присутні учні з 8 шкіл. Координатор Наталя Хлівна познайомила нас з інтригуючою і цікавою історією про мужню жінку-пілота, Амелію Іехарт, яка перелетіла через Атлантичний океан сама за штурвалом літака. Її мрією було перетнути земну кулю, зробити політ довжиною в 29 тисяч миль, але вона пропала разом з літаком, пролетівши 22 тисячі миль...

Для учнів історія така: Знайшовся чемодан Амелії, але порожній, зі списком речей, які повинні би там бути. Завдання дітей - щодня збирати по одному артефакту, уважно слухаючи повідомлення волонтерів аглійською мовою.


розуміння переглянутого закріплювалося у грі Кахут



А ось і список артефактів, які потрібно шукати.



Вітання Віталіні Долінській з ІІ місцем у грі.

Після обіду у нас відбулася зустріч у зумі саме нашої команди. Завдання - підготуватися до презентації своєї команди. Але так як тема - авіація та подорож, то і фото мали би бути з використанням різних атрибутів. Хлопці - молодці, зробили фото в авіаторських окулярах. навіть саморобних. А для дівчат Віталіна за допомогою онлайн-програмки всім зробила чудові пілотки стюардес. Поки я це все збирала докупи, то учні "болтали" з Сілвіно. нашим волонтером з Бразилії.


О 15.00 почалася сесія з нашим координатором Наталією. Кожен волонтер презентував себе та кожна школа презентувала свою команду.

А ось наші фото з атрибутами (зробила колаж)

Влад, Микола, Міша

Каріна, Маша, Юля, Настя

Аня, Іванка, Віта, Дарина

А ось наше відео, яке ми презентували для інших команд.

Ввечері о 9 годині ми зібралися, щоб спланувати наступний день та поболтати з Сілвіно. Щоб активізувати дітей, ми пограли у таку гру, що я ніби не розумію англійської мови. Я українською мовою просила дітей запитати у Сільвіно, що мене цікавить, вони його питали англійською, він відповідав і вони мені знову "переказували" що він відповів. 


ДЕНЬ 2. 11 серпня 2020

День розпочався з роботи у координаторських групах. Традиційно, 15 хвилин присвячено енерджайзеру - розминці під музику.






Далі учні подивилися відео від волонтерки і повинні були по-перше здогадатися, до якої країни будемо мандрувати, а по друге, здогадатися, який артефакт (загублений предмет пілота Амелії) ми тут знайдемо.

Діти здогадалися, що подорожувати будемо до США, бо побачили МакДональдс та почули слово Каліфорнія.



Приймала участь у кахуті про Америку та виграла гру.


Це учні надсилали фото, що вони є на сесії.

Під час гри в кахут, яка була присвячена їжі учні повторили багато слів до теми "Їжа", відгадували, які страви з яких інгредієнтів можна приготувати, а також озномилися з Food Idioms, наприклад, coach potato  - це лінива людина, a piece of cake - це щось дуже легко зробити і т.д.

Юля уважно слухала відеопрезентацію волонтера, прочитала у титрах hot chocolate і здогадалася, що артефактом буде кружка. Малюнок кружки причеплений на Padlet на поличці з артефактами. 

Після невеличкої перерви ми продовжили сесію всі разом на презентації країн. Прекрасні презентації, де учні побачили та почули багато інформації.

ІНДІЯ












Після обідньої перерви ми з учнями обговорили творче завдання - приготування креативних блюд з простих продуктів. А потім разом придумали назви для цих блюд. Ось наші роботи:

Coconut Tree (наш волонтер Сільвіно)

A puzzled camper (Аня)

A curious camper (Аня )

Cucuflower (Влад)

Fruit Lamb (Віталіна)

Ice-cream-bananice-cream(Даша)

Tutti-Frutti (Каріна)

Аpplepillar (Каріна)

Icy Lady (Маша)

Fruit Riviere (Микола)

Frutipiller (Микола)

Lost Sheep (Міша)

Henapple (Настя)

Shaun the curds (Юля)

A happy camper (мій витвір)

Morning (Юля)


Також для розвитку усного мовлення ми приготували фото наших національних страв та кожен підготував невеличке повідомлення про цю страву для того, щоб розказати Сільвіно.

І о15.30 ми знову побували на презентації країн.

АЗЕЙБАРДЖАН










КАНАДА







АЛЖИР















Ставили питання волонтеру на ресурсі mentimeter

Ось таким був наш другий день.

ДЕНЬ 3 12 серпня 2020
День розпочався координаторською сесією. Сьогодні була наша черга проводити  енерджайзер, то я підготувала танець Gummy bear. (Дякую Юлі, що зробила запис екрану із зум-сесії. Цікаво спостерігати, як тьотя віком під 50 скаче перед екраном...)





Сьогоднішній день у таборі був присвячений екології та збереженню довкілля.




Країна, в яку подорожували учні, була Індія.





відповідь: on the map




Цікаво перейти за покликанням і дослідили свій екологічний слід





Також ми прослухали цікаву інформацію від Ірини з Польші про 5 основних R Zero Waste.













Практична робота наших учнів сьогодні - це дизайн та виготовлення екосумки із старої футболки та надання нового життя старим речам чи предметам, які можна було б вже викинути. Ось наші сумочки:

Маша К.

Віталіна Д.

Настя С.

Юля К.

Аня С.

Даша Р.

Міша Р.


Каріна Ч.


Микола Г.

Іванка Ч.
А ось наші вироби "Нове життя для...."

Підставка для канцелярії (Настя)


Підставка для олівців з металевої підставки для стакана (Юля)

Підставка для олівців (Микола)


Підставка для олівців (Маша)

Підставка для олівців (Міша)

Органайзер з коробки для взуття (Каріна)


Органайзер з яєчного лотка (Іванка)


Підставка для олівців (Іванка)

Підставка для олівців з банки (Даша)


Підставка для серветок (Влад)

Органайзер з старого яблучного ящика (Віталіна)


На сесії з волонтером учні розповідали йому про наші традиційні блюдата питали чи він їх пробував і чи йому вони сподобалися.


Віталіна розповідає про борщ

Настя розповідає про сирники

І о 3.30 знову була презентація нових країн. Учні поринули в подорож та море цікавої інформації.


Дуже цікава презентація про Іран. Яка дивовижно різна країна!








Презентацію продовжила художниця з Ірану, яка розповіла про культуру.




І третій волонтер розповів про природу Ірану.







 
Наступна подорож до країни БАНГЛАДЕШ.






 
 І третя країна - це ІРАК та його частина КУРДИСТАН






Артифактом, який теж перша знайшла сьогодні Юля був жовтий літачок, який висів собі на прапорі GoCamp за спиною у координатора Наталі.

ДЕНЬ 4 13 серпня 2020
День розпочався з ранкової зарядки у групі з координатором. Волонтерка, яка працювала з школою 31 з м.Чернівці поділилася відео "Peel banana song"

Далі, традиційно, одна з волонтерів розповіла коротенький факт про Амелію. З цього відео портібно було здогадатися країну та артефакт. Так як у відео мої учні побачили слово Liverpool то вони здогадалися, що мова піде про Велику Британію. І темою для обговорення була школа та шкільна форма.









Далі нас чекала презентація нових країн.
АВСТРАЛІЯ
Волонтер з Австралії з українським іменем та польським прізвищем, родина походить з Тернополя. Розповів нам, що в Австралії , на щастя, немає коронавірусу. Австралія - це країна, яка є одночасно країною, континентом і островом. Презентація у поєднанні з грою Кахут активізувала учнів.






Найнебезпечніша тварина - ота медуза.

Корінні жителі - аборигени







Час запитань і відповідей
Презентація країни АФГАНІСТАН.










Афганістан є поставником мармуру


Після обідньої перерви відбувся майстерклас з фільммейкером з Бразилії Джоні.






Творчим завданням цього дня було намалювати скетч  шкільної форми своєї мрії (це завдання буквально на 5 хвилин) та зробити відео челендж про переваги шкільної форми. Ось наші роботи:
Скетчі шкільної форми




З відеочеленджем теж трошки виникла халепа. Я попросила Сільвіно зняти відео з яблуком. Він відповів, що у нього є авокадо. А в результаті зняв його з туалетним папером і не мав часу і можливості перезняти. Тому у спільному відео я мала фантазувати про "чарівне перетворення" туалетного паперу у яблуко. Але, думаю, вийшло непогано.


На вечірній сесії поболтали з Сілвіно.


Артефактом цього дня було шкільне фото Амелії. Цього дня знову першою була Юля.

ДЕНЬ 5 14 серпня 2020

Аж не віриться, що вже пройшов тиждень табору. День розпочався з ранкового енерджайзеру, який можна знайти ось тут

Далі традиційно відео, де волонтер презентує коротенький факт про Амелію та допомагає ідентифікувати країну. Сьогодні подорожуємо до КИТАЮ.







Наша Віталіна лідирує у грі про Китай.



Темою дня сьогодні були технології. Тому багато говорили про штучний розум і про роботів-гуманоїдів. Було цікаво (принаймі мені)



Далі після перерви відбулася сесія Домініка з Великої Британії, який розповідав про те, як потрібно робити комікси та де їх можна навчитися зробити самому.






Творчим завданням для наших учнів було створити комікси на тему FUTURE (майбутнє)

Ось наші роботи:

Влад Ч.

Віталіна

Віталіна

Віталіна

Даша

Даша

Даша

Каріна

Микола

Міша

Настя

Юля

Іванка

Іванка

Іванка

І на завершення дня та тижня нова подорож до нових країн.

БРАЗИЛІЯ, яку презентував наш волонтер Сілвіно Медейрос.













МАКЕДОНІЯ (а відео про топ 10 місць у Македонії - взагалі бомба)







Асмаа, синьоока красуня з   (ніколи не здогадаєтеся якої країни)
ЄГИПЕТ







Ось так завершився перший тиждень табору.

Підведемо підсумки: за цей період наші учні навчилися:

Презентувати себе англійською мовою,

виготовити екосумку та новий виріб із старої речі

створити комікс англійською мовою

записати відео для челенджа

намалювати шкільну форму та дізнатися про її переваги англійською мовою

створити креативні блюда та назви до них.

А найголовніше, вони "об'їхали"  16 країн.


1 коментар: