субота, 13 червня 2020 р.

International teachers collaboration

9 червня 2020 відбулася міжнародна онлайн-зустріч вчителів, які в свій час перебували на стажуванні у Ріно, Невада за програмою ТЕА. Нас зібрала Марта Швальбе, вчителька англійської мови у Edward C. Reed High school, яка поділилася з нами як створити для учнів Padlet та Flipgrid. Я особисто була дуже рада зустріти одногрупників, якими навчалася разом в UNR - це Марія з Молдови, Іра, Рахат з Киргизстану, Атра з Іраку та Хорхе з Колумбії.  Також ми познайомилися з кількома fellows інших років. Цікаво, що Bernardo з Чилі був у ріно в 2016, але проходив практику теж у Pine Middle school як і я, тільки його партнеркою була міс Вікторія Толедо. Наступна зустріч у нас запланована на 23 червня.



















ВІДЕО можна подивитися тут.


7 липня відбулася вже третя зустріч вчителів. Другу я пропустила, так як була зайнята в онлайн-таборі. Проте на цій зустрічі я змогла поділитися досвідом про роботу в таборі та використання Padlet у роботі з учнями. Марта зробила запис зустрічі. Колега з Вєтнаму розповіла, що Ковід у них віступив і школи повертаються до нормальної роботи, проте колега з Колумбії навпаки, сказав, що у них ситуація погіршилася.






12 вересня відбулася чергова зутріч вчителів. Вчителька з Вєтнаму запропонувала наступного разу доєднатися до зустрічі по одному учню з кожної країни щоб поділилися думками про важливість вивчення англійської мови.

26 вересня відбулася така зустріч. Я не була на ній присутня. Але зустріч відвідали дві мої учениці Жебчук Міла та Долінська Віталіна. Я щиро їм вдячна за те, що вони не побоялися без мене розмовляти з вчителями з Вєтнаму, Бангладешу та 

1 коментар: