понеділок, 2 квітня 2018 р.

EdCamp Чернівецька гімназія 5

Слава Богу, сьогодні вихідний день і я з чистою совістю відвідую ще один захід у Чернівцях - афілійований міні EdCamp в гімназії № 5.
У фойє нас любязно зустрічали учні-гімназисти. Ми записували побажання на листочках та вішали на ось це дерево.



Мої колеги-вчителі англійської мови Аліна та Юрій
Урочиста частина відкриття відбувалася у актовій залі. Пані Наталія Дробот з Жовтих Вод урочисто передала прапор дирекції 5 гімназії.


Надзвичайно цікавою була панельна дискусія "Перешкоди на шляху до Нової Української Школи: чого вони виникають і як їх позбутися" за участю Світлани Прінько, Тамари Богачик, Тетяни Федірчик. На мою думку, тут було гарячіше, ніж вчора. Питання обговорювалися цікаві та актуальні.



    Далі відбулося знайомство з експертами та експертками у форматі Speed Geeking. Серед експертів були Андрій Табачин, який презентував освітню платформу mozaBook, Олександ Медведєв, менеджер Української академії лідерства, Леся Федоренко, генеральна секретарка Пласту у світі, яка презентувала Пласт як складову неформальної освіти, Юрій Халавка, кандидат хімічних наук, який розповідав про професії майбутнього та навички, потрібні для цього, а також випускники гімназії Анастасія Руссу, Роман Осколов, Маряна Пацарнюк, з питанням для обговорення "Як змінити школу".







Я обрала сесію Андрія Табачника про освітню платформу mozaBook. Що й казати - платформа бомбезна. У Львові управління освіти закупило її для шкіл.  А у нас про неї навіть не чули (хіба що прогресивні вчителі). Але я особисто не чула. Для мене як вчителя англійської мови це було б корисно тим, що програма мультилінгвальна, і для таких уроків як CLIL, STEM це було б супер. Але...

Знову ж таки, на вчительській сесії запропонувала виступити, щоб розказати про те, як процес навчання відбувається в Американських школах. Мала для цього 45 хвилин і була приємно здивована, що мене захотіло почути багато людей. Приємно було те, що до мене завітала пані Світлана Прінько. Щиро дякую колегам, які зробили фото та відео.







Після вчительської сесії  я відлучалася у "Вікно в Америку" для зустрічі з Інною Здор. яка розповідала про проекти та грантові пропозиції від посольства Америки. Дуже шкода, що не змогла відвідати майстр-класи.





О 16.00 я повернулася назад для того, щоб "продати" свої погані звички та отримати кілька едкоїнів (спеціальних монет).
Цікавою фішкою була робота учнів, які знімали дійство та брали інтерв'ю у цікавих людей. Відео можна подивитися на сторінці у ФБ.
Дуже сподобався флеш-моб "Я, ти, він . вона, Україна в нас одна". Була можливість відчути себе ученицею.


Враження найпозитивніші! Дякую всім організаторам за підготовку.

1 коментар: