четвер, 2 червня 2016 р.

ПІВФІНАЛІСТИ ПРОГРАМИ ТЕА У КИЄВІ

    Сьогодні відбулася приємна подія. Вірніше, вона відбулася ще 18 травня, коли надійшов електронний лист від Олександри Єгорової,  помічника аташе з питань культури та координатора програми ТЕА, в якому мені та ще девятьом вчителям України повідомили про те, що ми стали півфіналістами програми ТЕА та запрошуємося у Києв для проходження співбесіди та тесту з англійської мови ТOEFL.
      Серед щасливчиків виявилися: Ірина Гладченко з Чернігівської області, Юлія Платонова та Олена Худа з Рівненської області, Оксана Колесник та Ірина Пономарець з Запорізької області, Люба Ігнатченко та Олена Мохір з Сумської області, Олена Андрійчук з Дніпропетровської області, та Іра Томулець і я з Чернівецької області. 
    Сьогодні ми всі зустрілися у залі офісу Американських Рад по вул.Експланадній, 20 та познайомилися між собою. Всі молоді, енергійні та з досвідом. Багато вчителів мають досвід з учнями у проходженні програми FLEX. Проте, було трохи дивно, що деякі вчителі вперше цього року дізналися про програму ТЕА. І ще одне - ми були дуже приємно здивовані, коли очікували, що ми не єдина група півфіналістів, а нам повідомили, що серед 150 заявок були обрані саме наші 10 - це круто!
   Здавали іспит з TOEFL. Стосовно мене - аудіювання - капець, хоча я й старалася. Проте, у використанні мови та читанні, я думаю, все буде добре. Нам обіцяли результати тесту скинути на електронну адресу.




Потім ми зробили невеличку фотосесію на память.






Далі ми переїхали на вулицю Пимоненка, 6 в Америка Хауз. Щоб  туди потрапити, ми пройшли серйозну процедуру. по крайній мірі, я ще такого досвіду не мала. Подали документи, наші речі проїхали через рентген. У кого була пляшка з водою, потрібно було зробити ковток. Я ще повинна була відкрити свій ноутбук.

А так ми чекали на співбесіду:

Це я у модному м'якому кріслі.

Іра Томулець з Новоселиці.

Пані Олена з Кривого Рогу

Юлія Платонова з Рівного

Олена Мохір з Сумської області


Дизайн стін в Америка Хауз.


Бажаю нам всім успіху, і зустрітися  у повному складі в США.

А ось і результати тесту. Я задоволена собою. Хоча, ще потрібно працювати над аудіюванням. Але, в реальності живу людину можна перепитати ще раз те, що ти не зрозумів, а тут було 11 секунд на те, щоб прочитати 4 варіанти відповідей ще й зафарбувати кружечок.


Немає коментарів:

Дописати коментар